Kawasaki Z500 SE '24
Alege culoare:
5.336 €
(Fara TVA)32.076 RON
(TVA inclus)![Echivalam orice pret!](https://www.atvrom-buzau.ro/frontend/atvrom/images/icons/money-bag.webp)
![SEAP](https://www.atvrom-buzau.ro/frontend/atvrom/images/icons/sicap-requests.webp)
![Solicitare cerere de fonduri Europene](https://www.atvrom-buzau.ro/frontend/atvrom/images/icons/europe-flag.webp)
![Centru de inchiriere](https://www.atvrom-buzau.ro/frontend/atvrom/images/rent-center.webp)
Calculator rate online
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
![On Off Road](https://www.atvrom-buzau.ro/frontend/atvrom/images/logo-on-road.png)
Descriere
Kawasaki Z500 SE ABS este un supernaked care impresioneaza prin caroseria distinctiva si motorizarea 451cc solida. Acest streetfighter cu stil agresiv este dedicat special acelor rideri care vor sa se afirme pe strada. Totodata, reprezinta un aliat loial pentru posesorii de permis categoria A2. Sasiul a fost proiectat pentru a fi pe cat de prietenos posibil cu pilotul. Se diferentiaza de modelul standard prin echiparea cu instrumentar color TFT, iar culoarea fundalului ecranului se ajusteaza automat in functie de lumina ambientala.
Caracteristici tehnice:
- motor parallel twin, 451cc, racit cu lichid, DOHC, 8 valve, pe injectie
- pornire electrica
- frana fata 1 disc semiflotant, Ø 310 mm, etrier cu doua pistoane
- frana spate 1 disc, Ø 220 mm, etrier cu doua pistoane
- suspensie fata furca telescopica Ø 41 mm
- suspensie spate Bottom-link Uni-Trak, amortizor pe gaz, arc ajustabil in preincarcare
- consum combustibil 3.8 l/100 km
- cutie 6 viteze
- cadru trellis, otel de inalta rezistenta
- sa 785 mm
- ABS
- conectivitate smartphone
- indicator de riding Economic
- Assist & Slipper Clutch
- Ergo-Fit
- display TFT complet color.
Istoria Kawasaki
Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.